SAMARBEJDSPARTNER
Arbejder du for en af Danmarks mange turistforeninger eller erhvervsorganisationer, og stræber du efter at give dit lokalområde de bedste muligheder for turisterne? Så er OPEN2DAY.DK lige noget for dig.
OPEN2DAY.DK er en web- og appservice, der har specialiseret sig i at vise altid opdaterede åbningstider og begivenheder for destinationer i Danmark. På denne måde vises turister og gæster lige til døren, når virksomheder holder åbent.
OPEN2DAY.DK er klar til at indtage Danmark og dermed også din destination.
DINE FORDELE
- Vores digitale service er simpel, unik og et godt supplement til allerede eksisterende turistinformation.
- Arbejdet for jer er begrænset, da det er medlemmerne selv, der holder deres åbningstider opdateret året rundt.
- OPEN2DAY.DK skaber synergi mellem lokale, turister og autentiske turistaktører og sørger for, at hele destinationen fremstår mere åben og turistvenlig.
- OPEN2DAY.DK sikrer færre tastefejl og uoverensstemmende informationer.
HVAD FÅR I?
Med OPEN2DAY.DK tilkoblet jeres destination sikrer I bedre service for turister og lokale og mere synlighed for alle jeres medlemmer.
PR
Medlemmerne på OPEN2DAY.DK får adgang til vores PR-pakke.
Pakken består bl.a. af digitale såvel som fysiske logoer og klistermærker. Alle medlemmer vil modtage et klistermærke i sort med teksten “Se vores åbningstider på OPEN2DAY.DK” sammen med et eller flere farverige kategorimærker, alt efter hvor mange visitkort medlemmet har i de forskellige kategorier.
Ved brug af OPEN2DAY.DKs PR er alle med til at sikre genkendelighed og fælles markedsføring for servicen.
DATADELING
Et samarbejde med OPEN2DAY.DK giver mange fordele, og én af dem er muligheden for at dele forskellige data flere platforme imellem.
Dette kan eksempelvis være aktuelt, hvis turistdestinationen har brug for at få virksomhedernes information overført til andre hjemmesider.
OPEN2DAY.DK kan hurtigt og nemt levere en kode til turistforeningen, hvorefter denne kan trække virksomhedernes relevante information og kontaktoplysninger fra OPEN2DAY.DKs database.
På denne måde sikrer vi endnu engang, at alle oplysninger er overensstemmende og opdaterede.
Med nutidens mange digitale platforme skal åbningstider altid opdateres flere steder, og vi ser mange eksempler på uoverensstemmende information. Med OPEN2DAY.DKs widgetfunktion kan dette problem løses let og hurtigt, så medlemmerne i fremtiden kun behøver opdatere åbningstider ét sted. Herefter vil åbningstiderne automatisk følge med på samtlige af de hjemmesider, som virksomheden har valgt at vise dem.
HVORDAN KOMMER VI I GANG?
Hvis I har interesse for at høre mere om OPEN2DAY.DK, kommer vi gerne til et uforpligtende møde hos jer. Beslutter I jer efterfølgende for, at vores service er noget for jer og jeres destination, underskriver vi i fællesskab en samarbejdskontrakt.
Til kontrakten hører en plan, som alle parter kan se og følge med i, så vi sikrer, at deadline overholdes af alle. Fra den dag kontrakten gensidigt underskrives, går der maks. to måneder, før servicen er i luften.
Som ny destination er jeres arbejdsopgaver yderst begrænsede. Det eneste, I skal sørge for, er, at informere jeres medlemmer om det nyligt etablerede samarbejde og give os adgang til en opdateret liste med deres kontaktoplysninger. Resten af arbejdet for at gøre aftalen til en succes på din destination står OPEN2DAY.DK selv for. Det vil sige, at vi opretter jeres destination på vores hjemmeside og selv kontakter alle jeres medlemmer. For dem, der ønsker medlemskab på OPEN2DAY.DK, sørger vi for at tilmelde og oplære de enkelte virksomheder, så de fremover er helt skarpe på at opdatere deres åbningstider. Kontakten og supporten til medlemmerne vil også fremover være i hænderne på OPEN2DAY.DK, og vi har stor erfaring med rådgivning og pleje af vores kundegrupper.
Året rundt vil OPEN2DAY.DK stå for 99% af arbejdet, og det kan ikke være nemmere for jeres destination at blive en del af vores service.
DET SIGER NOGLE AF VORES PARTNERE
“OPEN2DAY.DK BORNHOLM er et stort skridt i den rigtige retning indenfor digital turistinformation, fordi det er et brugbart og enkelt værktøj for virksomheder, der vil fortælle, at de har åbent, og for gæsterne, som nu nemt kan finde de åbne døre.”
Pernille Kofoed
Direktør
Destination Bornholm